Photobucket - Video and Image Hosting MySpace Layouts Photobucket - Video and Image Hosting
www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws
Mickey_Girl's

Wednesday, August 23, 2006

Inilah saya..ANDA pula Siapa???

"Saya adalah pengembara yg mencari kebenaran...
Saya adalah manusia yg mencari erti sbnar kemanusiaan...
Saya adalah seorang warga negara yg impikan sebuah negara yg
dhormati, merdeka, tenteram & hidup harmoni
di bawah naungan Islam yg murni....”

“Saya hanyalah ibarat seorang yg memahami rahsia hidupnya.
Justeru dia berseru : sembahyangku, ibadahku, hidupku dan matiku hanya utk ALLAH Tuhan sekalian alam, tiada yg mempersekutuiNya.
Inilah yg diperintahkan kpd saya & saya salah seorang yg menyerahkan diri…”
“Inilah saya,anda pula SIAPA????”

-kata2 as-Syahid Imam Hassan al-Banna-

0 Comments:

Post a Comment

<< Home